
Meiden hockeyvereniging Dorsteti rennen voor MS stichting
17 april 2024 om 15:30 MaatschappelijkWIJK BIJ DUURSTEDE Deze meiden van team M09-Blauw van hockeyvereniging Dorsteti gaan rennen voor de MS stichting.
Hun coach Erik (roze shirt) heeft deze ziekte en omdat ze dolblij met deze fantastische coach zijn willen ze bij de singelloop op koningsdag geld ophalen voor de de MS stichting. Familie, vrienden en buren zijn gevraagd om te sponsoren. De meiden hebben al lekker geoefend en zijn klaar voor 27 april.
In mei gaat Erik zelf de Mont Ventoux beklimmen om geld in te zamelen.















