
Inzameling Voedselbank loopt door in de zomermaanden
10 juni 2026 om 10:25 Lokaal Deel je nieuwsOp vrijdagmorgen 3 juli is er weer een inzamelmoment voor de Voedselbank. Van 10:00 tot 12:00 is het mogelijk om in De Brug, het zalencentrum naast de Oude Dorpskerk in Bunnik, producten in te leveren. Deze maand is er specifiek behoefte aan: afwasmiddel, kuipjes margarine, beschuit en gesneden plakken kaas (jong belegen, 48+). We hopen op een nieuwe succesvolle inzameling. Mocht de vrijdagmorgen u niet uitkomen, dan kunt u de producten ook na de kerkdienst inleveren op zondag 5 juli van 11:30 tot 12:00. Graag tot ziens in De Brug!